12 - tygodniowy plan treningowy na redukcję

 4 - tygodniowy plan treningowy na siłownie dla początkujących.

Plany treningowe do kupienia

Plan na masę jest idealny dla osób, które pragną przełamać zastój treningowy, oraz zbudować symetryczną sylwetkę.

 

Co otrzymasz:

  • 2 oddzielne bloki treningowe rozpisane na 4 Dni Treningowe:

  • Blok adaptacyjny + Blok hipertroficzny

  • Każdy dzień treningowy rozpisany w systemie Full Body Workout, angażujący każdą partię mięśniową podczas jednego treningu;

  • Plan oparty na ćwiczeniach wielostawowych oraz ćwiczeniach izolacyjnych wzmacniających słabsze partie mięśniowe

  • Mini e-book opisujący podstawowe zagadnienia treningowe takie jak tempo ćwiczeń, w jaki sposób dobrać obciążenie, oraz w jaki sposób przeprowadzić efektywną rozgrzewkę.

 

EFEKT FINALNY PO UKOŃCZENIU PLANU TRENINGOWEGO:

  • Wzrost siły

  • Rozbudowa każdej partii mięśniowej

  • Wzrost masy mięśniowej (przy odpowiednim żywieniu)

DODAJ DO KOSZYKA

DODAJ DO KOSZYKA

Zawsze chętnie doradzę, który plan jest dla Ciebie najlepszy i jaką ścieżkę wybrać, aby osiągnąć wymarzony efekt.

Napisz, jeżeli potrzebujesz pomocy z wyborem planu treningowego dla siebie.

Administratorem danych osobowych jest Hubert Świątkowski SCC, Ul. Lipowa 7a/7, 55-140 Żmigród. Dane wpisane w formularzu kontaktowym będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie Nikomu nie przekażemy danych wpisanych w formularzu.

 8 - tygodniowy plan treningowy na masę

Idealny dla osób rozpoczynających przygodę z treningiem siłowym, oraz osób wracających do treningów na siłowni. 

 

Co otrzymasz:

  • Plan rozpisany na 4 Dni Treningowe

  • Każdy dzień treningowy rozpisany w systemie Full Body Workout, angażujący każdą partię mięśniową podczas jednego treningu.

  • Plan bazujący na ćwiczeniach wielostawowych

  • Mini e-book opisujący podstawowe zagadnienia treningowe takie jak tempo ćwiczeń, w jaki sposób dobrać obciążenie, oraz w jaki sposób przeprowadzić efektywną rozgrzewkę.

 

EFEKT FINALNY PO UKOŃCZENIU PLANU TRENINGOWEGO:

  • Wzmocnienie całego ciała

  • Zauważalna poprawa kondycji

  • Wzrost masy mięśniowej (przy odpowiednim żywieniu)

  • Redukcja tkanki tłuszczowej (przy odpowiednim żywieniu)

  • Przygotowanie do wykonania 4 - tygodniowego planu treningowego hipertroficznego

Plan na redukcję jest idealny dla osób, które chcą bezpiecznie zredukować wagę, pozbyć się nadmiaru tkanki tłuszczowej, oraz zbudowanie masy mięśniowej

 

Co otrzymasz:

  • 3 oddzielne bloki treningowe podzielone na 4 dni treningowe w tygodniu.

  • Blok Adaptacyjny + Blok Hipertroficzny + Blok Redukcyjny

  • Bloki treningowe oparte na ćwiczeniach wielostawowych połączonych ze sobą tak, żeby zmaksymalizować Twoje wyniki.

  • Blok redukcyjny składa się z wielostawowych ćwiczeń łączonych, oraz treningów metabolicznych

  • Mini e-book opisujący podstawowe zagadnienia treningowe takie jak tempo ćwiczeń, w jaki sposób dobrać obciążenie, oraz w jaki sposób przeprowadzić efektywną rozgrzewkę.

 

EFEKT FINALNY PO UKOŃCZENIU PLANU TRENINGOWEGO

  • Redukcja tkanki tłuszczowej (przy odpowiednim żywieniu)

  • Zauważalny wzrost siły.

  • Wzrost czystej masy mięśniowej (przy odpowiednim żywieniu)

  • Poprawa wytrzymałości siłowej

  • Zmiana proporcji sylwetki

DODAJ DO KOSZYKA

DODAJ DO KOSZYKA

12 - tygodniowy plan treningowy rozwijający siłę maksymalną

 

Plan na siłę jest idealny dla osób, które chcą rozwinąć swoją siłę maksymalną, oraz dla sportowców w okresie przedstartowym.

 

Co otrzymasz:

  • 3 oddzielne bloki treningowe podzielone na 3 dni treningowe w tygodniu.

  • Blok Adaptacyjny + Blok Hipertroficzny + Blok siłowy

  • Trening oparty na ćwiczeniach wielostawowych oraz ćwiczeniach izolacyjnych.

  • Plan dostosowany pod okres przygotowawczy do sezonu sportowego.

  • Mini e-book opisujący podstawowe zagadnienia treningowe takie jak tempo ćwiczeń, w jaki sposób dobrać obciążenie, oraz w jaki sposób przeprowadzić efektywną rozgrzewkę.

 

EFEKT FINALNY PO UKOŃCZENIU PLANU TRENINGOWEGO:

  • Zauważalny wzrost siły.

  • Optymalne przygotowanie do sezonu sportowego.

  • Zredukowanie możliwości wystąpienia kontuzji i urazów.

  • Wzrost czystej masy mięśniowej (przy odpowiednim żywieniu)

  • Redukcja tkanki tłuszczowej (przy odpowiednim żywieniu)

Plany treningowe

Czym są plany treningowe?

 

Gotowe plany treningowe są najlepszym rozwiązaniem dla osób, które chcą osiągnąć zamierzony efekt treningowy, bez potrzeby angażowania, lub inwestowania w usługi Trenera Personalnego.

W każdym planie treningowym znajdziesz rozpisane ćwiczenia, które powinny być wykonywane w odpowiedniej kolejności, czas przerwy między seriami, tempo ćwiczeń oraz ilość serii i powtórzeń.

To, w jaki sposób dobrać obciążenie treningowe, oraz jak stosować poszczególne parametry treningowe, dowiesz się z mini e-booka, który otrzymasz wraz z zakupem planu treningowego.

 

Plany treningowe, które dla Ciebie przygotowałem są efektem przeprowadzonych setek godzin treningów personalnych, przeczytaniem kilkunastu książek dotyczących treningu siłowego, oraz udziałem w szkoleniach u najlepszych specjalistów z zakresu treningu siłowego. Jeżeli jesteś osobą początkującą, bądź średnio-zaawansowaną i potrzebujesz planu, który działa, wybierz jeden z poniższych planów.

 

Co wyróżnia moje plany treningowe?

  • Są złożone z kilku przemyślanych oraz przetestowanych podczas setek godziny treningów bloków treningowych

  • Są wynikiem przeprowadzonych testów, oraz obserwacji przy współpracy z moimi podopiecznymi

  • Składają się z głównie ćwiczeń wielostawowych, dzięki czemu szybciej osiągniesz pożądany rezultat

  • W każdym planie otrzymasz dodatkowy mini e-book z informacjami dotyczącymi tempa ćwiczeń, progresji obciążenia oraz przykładów przeprowadzania rozgrzewki.

Cena: 99 PLN
Cena: 179 PLN
199 PLN
199 PLN
Twój e-mail:
Wybierz Plan Treningowy
Treść wiadomości:
Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany — dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!
Athletic Performance Wrocław Logo

Przygotowałem 4 rodzaje planów treningowych do kupienia: plan na masę, plan na redukcję, plan na siłę i plan dla początkujących. Razem z każdym planem otrzymasz mini e-book opisujący podstawowy treningu siłowego. 

Hubert Świątkowski    hubert@athleticperformance.pl    tel. 691 699 231